[맨파워] ECLA 고객관리지원팀 사무지원 업무 (~7/16)
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[근무회사 및 모집부문]
* 근무회사: ELCA 이엘씨에이 (강남역 위치)
* 홈페이지: http://www.elcakorea.com/
* 사업분야: 코스메틱, 스킨케어, 메이크업, 뷰티 등
* 모집부서: CCC(고객관리지원 팀)
* 모집부문: CCC부서 내 Response Assistant
[회사소개]
- 글로벌 프레스티지 코스메틱 브랜드사
- 맥, 바비브라운, 조말론, 크리니크, 랩시리즈, 톰포드뷰티 등 총 14개 브랜드를 보유
- 강남역에 위치한 한국 본사에서 진행하고 있는 채용 건입니다.
[업무내용]
- Respond to all consumers’ inquires for several Brands’ e-Commerce and Retailer site
- Captures relevant data for the consumer information database
- In charge of Consumer Data Cleansing/ Outbound event
- Product Order management & Administration work for the department
[지원자격]
Education : University level education or equivalent
Experiences : +0~1 years Consumer Affairs experience preferred
Competencies :
- Excellent interpersonal, verbal, and written communication skills
- Ability to work in a fast-paced environment while exhibiting good judgment and flexibility
- Self-motivated, Positive mind-set and & team worker with co-operative attitude
[근무환경]- 계약기간: 3개월 (파견계약
)- 근무지: 강남역 메리츠타워- 근무시간: 09:00 ~ 18:00 (주 5일 근무)
- 급여: 회사내규에 따름 (신입지원자
)- 복리후생: 4대 보험, 퇴직금, 연차, 경조휴가, 경조금, 영어교육비 할인 등
[지원방법]
- 이메일 지원: Hayden.lee@manpower.co.kr
- 이메일 제목: ECLA CCC _ 본인성함
- 제출서류: 국문 입사지원서 (MS Word 양식)
- 담당자: 이혜지, 02-6420-0364