[필립스코리아] SRC Sales Operation Assistant 신입 채용 공고 (채용 시 마감)
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[회사소개]
필립스코리아
헬스 테크놀로지 선도 기업으로 사람들이 더욱 건강한 삶을 살도록 돕고자 건강한 생활에서부터 질병의 예방, 진단과 치료, 가정 내 관리에 이르는 헬스케어 전 과정 (Health Continuum)에서 다양한 솔루션을 제공합니다. 앞선 기술력, 임상과 소비자 분야에서 쌓은 인사이트로 통합 솔루션을 선보이며, 영상진단장비, 혈관조영 및 인터벤션, 환자 모니터링 및 헬스 인포메틱스, 금융 솔루션 및 고객 서비스 분야는 물론 소비자 건강과 홈 헬스케어 분야를 선도하고 있습니다.
[모집분야 및 업무내용]
Dept: SRC (Sleep & Respiratory Care)
수면 및 호흡기 질환 사업 부문은 수면무호흡 진단과 치료 솔루션, 비침습적 인공호흡기, 산소발생기, 기침 유발기 등 다양한 솔루션을 제공하며, 전세계 수면과 호흡기 시장을 선도합니다.
Function: Operation
Job Title: Sales Operation Assistant
Role Summary
• Belongs to GTM Rental business operation
• General support for Sales operation
Key Areas of Responsibilities
• Respond to KAM (Key account manager) daily enquiries and follow up upon request
• Works closely with Sales team(KAM) and NICE(3rd party) cross functionally
• Track all contract documents in transferring to KAM or 3rd party
• Take Ownership of system billing operation: contract data gathering, data entry, change system data, running RPA in a timely basis.
• Regularly provide consumable delivery
[자격요건]
• Strong administrative and organizational ability with a capacity for and experience of detail to ensure that computerized system and procedures are operated reliability
• At least+ 1 year experience in Sales operation, general administration
• Knowledge of Sales operation systems and procedures.
• Full computer literacy MS Office Programs (Outlook, Excel), specially Excel
• Advantage of experience in SAP business one system (ERP) and Sales force
• Good numerical sense and ability to write and communicate in English
[근무 조건]
- 급여 조건: 면접 후 협의
- 근무 위치: 서울 중구 소월로2길 30 T타워
- 근무 시간: 주 5일 (월~금) 일 8시간
- 복리후생: 휴가제도 우수(근로기준법 연차 외에 연 12일의 유급휴가 추가 부여), 복지포인트, 자사 제품 할인, 경조 휴가/각종 경조금, 우수 근무자 포상 4대보험 등
- 근무형태: 파견계약직
- 계약기간: 12개월 (1년 연장하여 최대 2년까지 근무 가능)
[지원방법]
- 제출서류: 국문 이력서 및 자기소개서 (MS Word 양식)
- 이메일 지원: ellen.seol@manpower.co.kr
- 이메일 제목: [서울역 SOA_성명]